EN FÆLLES RETNING
EN FÆLLES RETNING
EN FÆLLES RETNING
EN FÆLLES RETNING
EN FÆLLES RETNING
EN FÆLLES RETNING
EN FÆLLES RETNING
EN FÆLLES RETNING
INTRO

Med mere end 10 år i branchen er STORM ikke mere the new kid on the block. De er et specialiseret, professionelt og erfarent advokatfirma med mere end 25 ansatte. Det er vigtigt, at volumen og erfaringen skinner igennem i designet for at skabe tryghed hos modtageren og positionere STORM som det markante advokathus, de er.

Kunde
Storm
advokatfirma
Bidrag
Visuel kommunikation,
webdesign, strategi,
visuel identitet

Kapitel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Kapitel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

Titel 1.0

Titel 2.0

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

Titel 3.0

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

Cases

Proces og produkt

Vi sælger både proces og produkt. Fordi en god, struktureret og kreativ proces er afgørende for et godt resultat. Det handler om de rette input og indsigter, ro til fordybelse, kreativt arbejde og et godt makkerskab med vores kunder. Overordnet set står vi på tre ben, der klæder os på til at levere en lang række kreative services.

Genkendelighed, nytænkning og masser af personlighed

Hvis I vil differentiere jeres virksomhed, produkt, organisation eller kommunikation fra andre – så skal budskabet være skarpt, sjovt, anderledes eller måske modigt. Vi udvikler den gode idé, kampagne og det stærke koncept – så målgruppen hører jer.

Vi sælger både proces og produkt. Fordi en god, struktureret og kreativ proces er afgørende for et godt resultat. Det handler om de rette input og indsigter, ro til fordybelse, kreativt arbejde og et godt makkerskab med vores kunder. Overordnet set står vi på tre ben, der klæder os på til at levere en lang række kreative services.

Sammen om at lave det helt rigtige

Vi er vilde med den gode proces, det tætte samarbejde og et fælles mål om at lave noget, der er det helt rigtige. Hedensted Kommune er dem, der ved mest om Hedensted Kommune. Derfor har vi startet samarbejdet med en workshop, som har givet os adgang til deres viden og unikke indsigter. Det har været helt afgørende for, at vi har kunnet lave noget, der passer helt perfekt ind i deres DNA, de positive forskelle og fortællingen om Hedensted Kommune.

Workshoppen har dannet grundlag for det videre arbejde med identiteten, hvor vi har arbejdet med tre retninger, som alle er blevet præsenteret for og drøftet med kunden. På den måde har de været med i processen med at prøve noget forskelligt af og været aktive medspillere og medskabere af det endelige resultat.

“Det nye sort har delt vores ambitioner og nysgerrighed, fra vores første indledende møde til den færdige mapping blev afleveret.”

Vores ambition med Lysfald er at vi hele tiden skal forsøge at gøre oplevelsen større og bedre for vores gæster – det gør vi ved at være nysgerrige og hele tiden prøve nye idéer og koncepter af. Det nye sort har delt vores ambitioner og nysgerrighed, fra vores første indledende møde til den færdige mapping blev afleveret. Oplevelsen er blevet et af de mest Insta-venlige spots i parken og noget, som vores gæster har taget virkelig godt imod.

Rasmus Mortensen

Kommerciel chef

Fårup Sommerland

“Det nye sort har vist sig som en fleksibel, åben og alsidig samarbejdspartner”

Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Det nye sort på kampagnen ”Vi har lyttet til dit madaffald” om introduktionen af madaffald i Aalborg Kommune. Det nye sort har vist sig som en fleksibel, åben og alsidig samarbejdspartner, der har gjort det muligt at udvikle en anderledes og kreativ kampagne til en bred pallette af platforme.

Anders Christian Zimmer Hansen

Kommunikationskonsulent

Nordværk

“Vi har samarbejdet med Det nye sort om en ny identitet, branding, tekster og website”

Vi har samarbejdet med Det nye sort om en ny identitet, branding, tekster og website. De har anbefalet at positionere STAI som det ærlige og transparente kosttilskud i en branche med mange store løfter og tomme floksler, og det spejler vi os meget i. Det er vigtigt for os at kommunikere vores kosttilskud med ærlighed og gennemsigtighed. Det nye sort har sat sig grundigt ind i vores mission og værdier, vores branche, vores produkter og brugt begrænsningerne i branchen til vores fordel.

Jytte Bille

Founder og livsstilsguide

STAI

“Det har været en god proces, hvor vi har oplevet et godt og tålmodigt med- og modspil”

Den gode proces og det tætte samarbejde har høj prioritet hos os, og vi bliver altid glade, når vores kunder har samme oplevelse:

Det har været en god proces, hvor vi har oplevet et godt og tålmodigt med- og modspil, hvor alle vores idéer blev taget seriøst og vendt grundigt, ligesom forslagene fra Det nye sort gennem processen har været grundigt bearbejdet i et godt samspil. Vi er endt med et resultat, der på bedste vis afspejler, hvor STORM Advokatfirma er i dag.

Lars Lyngdahl

Presse- og kommunikationsansvarlig

STORM Advokatfirma

“Det nye sort har delt vores ambitioner og nysgerrighed, fra vores første indledende møde til den færdige mapping blev afleveret.”

Vores ambition med Lysfald er at vi hele tiden skal forsøge at gøre oplevelsen større og bedre for vores gæster – det gør vi ved at være nysgerrige og hele tiden prøve nye idéer og koncepter af. Det nye sort har delt vores ambitioner og nysgerrighed, fra vores første indledende møde til den færdige mapping blev afleveret. Oplevelsen er blevet et af de mest Insta-venlige spots i parken og noget, som vores gæster har taget virkelig godt imod.

Rasmus Mortensen

Kommerciel chef

Fårup Sommerland

“Det nye sort har vist sig som en fleksibel, åben og alsidig samarbejdspartner”

Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Det nye sort på kampagnen ”Vi har lyttet til dit madaffald” om introduktionen af madaffald i Aalborg Kommune. Det nye sort har vist sig som en fleksibel, åben og alsidig samarbejdspartner, der har gjort det muligt at udvikle en anderledes og kreativ kampagne til en bred pallette af platforme.

Anders Christian Zimmer Hansen

Kommunikationskonsulent

Nordværk

“Vi har samarbejdet med Det nye sort om en ny identitet, branding, tekster og website”

Vi har samarbejdet med Det nye sort om en ny identitet, branding, tekster og website. De har anbefalet at positionere STAI som det ærlige og transparente kosttilskud i en branche med mange store løfter og tomme floksler, og det spejler vi os meget i. Det er vigtigt for os at kommunikere vores kosttilskud med ærlighed og gennemsigtighed. Det nye sort har sat sig grundigt ind i vores mission og værdier, vores branche, vores produkter og brugt begrænsningerne i branchen til vores fordel.

Jytte Bille

Founder og livsstilsguide

STAI

“Det har været en god proces, hvor vi har oplevet et godt og tålmodigt med- og modspil”

Den gode proces og det tætte samarbejde har høj prioritet hos os, og vi bliver altid glade, når vores kunder har samme oplevelse:

Det har været en god proces, hvor vi har oplevet et godt og tålmodigt med- og modspil, hvor alle vores idéer blev taget seriøst og vendt grundigt, ligesom forslagene fra Det nye sort gennem processen har været grundigt bearbejdet i et godt samspil. Vi er endt med et resultat, der på bedste vis afspejler, hvor STORM Advokatfirma er i dag.

Lars Lyngdahl

Presse- og kommunikationsansvarlig

STORM Advokatfirma