Når vi tænker nyt, anderledes og gør noget andet, end vi plejer, kan vi flytte jeres image og visuelle kommunikation helt nye steder hen – der, hvor kunder og modtagere er.
Det skal være en god forretning at investere i branding, strategisk kommunikation og kreative løsninger. Derfor tænker vi altid i forretningsudvikling og muligheder, når vi arbejder med kommerciel kreativitet.
Er I kendte, og er det for det rigtige? Flere veje kan føre til et øget kendskab og kan være alt fra informerende kampagner til imagekampagner eller koncepter, der skaber opmærksomhed. Hvis det skal være helt målrettet, anbefaler vi en nulpunktsanalyse, der fortæller om kendskabet, og hvad I er kendte for – måske er det slet ikke de værdier, I sætter på jer selv.
Er I dem med dét? For at indtage en position i omverden er der behov for at få en ledig plads identificeret. Det gør vi sammen igennem en workshop og kortlægning af jeres aktiver, målgruppers behov, og hvad I skal være kendt for. Det kan også være, at I allerede ved, hvad I skal stå for – så hjælper vi med at få det ud over rampen.
Matcher jeres identitet og brand ikke helt jeres målsætninger og DNA? Så kan jeres brandplatform måske trænge til en fornyelse. En opdatering af tone of voice, design og animationer, der sætter bevægelse på og skaber fornyet indhold til digitale medier, kan give et stort boost af den visuelle kommunikation.
Vi elsker mixet af den data, vi kan hive ud af målgrupperne og de emotionelle drivers, som vi ved kan gøre en forskel. Målgruppernes online adfærd, interesser og klik giver os værdifulde indsigter og et billede af, hvordan målgrupperne agerer. Men vi kan ikke se bort fra, at vi er mennesker, der køber noget af mennesker. Vi køber ind med både det rationelle og det emotionelle – derfor skal vi have begge dele for øje, når vi skal skabe noget, der både kan måles og mærkes af den rigtig målgruppe.