Spring til indhold

Digital marketing

Digital marketing

Optimering, konvertering, eksekvering. Lyder det lidt tørt? Data er grundstenen for vores tilgang til digital marketing, men det kan ikke stå alene. Vellykket online markedsføring er nemlig afhængig af et virkningsfuldt visuelt udtryk, god kommunikation og velovervejet indhold, som gør en forskel for kunder og andre modtagere. Vi ser holistisk på online marketing og er både kreative og strategiske i vores tilgang til, hvordan vi bedst muligt skaber opmærksomhed hos jeres målgruppe og i sidste ende skaber konverteringer.

Det er ikke den første fadøl i byen, man bliver fuld af. Det er heller ikke den sidste, selvom det er dråben, der får bægeret til at flyde over. Det er summen af den første, sidste og alle øllene derimellem, der gør udfaldet. Man må se helhedsorienteret på sin brandert – og på digital marketing. Nogle gange skal der sættes fokus tidligt i kunderejsen, andre gange skal der sættes ind længere henne i processen. Der er ingen standardløsninger hos os – vi tilpasser indsatsen til jeres behov og sætter ind dér, hvor vi kan skabe mest værdi for jer.

Vi opsætter kampagner, der konverterer, på en lang række forskellige platforme. Vi skal nemlig sørge for at være der, hvor jeres potentielle kunder er – hvad enten det er på Google, Metas platforme, Heste-Nettet eller noget helt fjerde. Første skridt er derfor en grundig analyse af målgruppe og platforme for at skabe de bedste forudsætninger for en vellykket kampagne. Vi laver løbende opfølgning og afrapportering på, hvordan kampagnerne performer og skaber konverteringer og holder jer informeret i processen.