Det er naturligt at fejl(estimere)
Hvor lang tid tager det at løse en opgave? Sådan ca. lige så lang tid, som du afsætter til den. …
Hvor lang tid tager det at løse en opgave? Sådan ca. lige så lang tid, som du afsætter til den. …
God og effektiv markedsføring skal være vedkommende. Overraske. Tiltrække sig opmærksomhed. Have noget kant. Men der er (heldigvis) ikke helt …
Flere designbølger brager. De er drevet af forskellige generationer og markeder, der reagerer på især pandemi, krig og vilde vejrfænomener. …
Det er ikke sikkert, at der sker så meget, men der er da noget der tyder på noget, når vi …
Et nyt år er skudt i gang, og vi har forsøgt at samle alle de visuelle trends, der spåes til …
Vi kan alle mærke tiden. Virksomhederne mærker inflationen, krig, høje materialepriser og forbrugspriser, måske også høje lønninger for at tiltrække …
Mens det jo er helt naturligt, at kunder har en række krav til dem, de betaler for en ydelse, så …
En visuel identitet består, traditionelt set, af fire til fem grafiske værktøjer: logo, font, farver, billedstil og ofte også et …
Vores Kreative direktør Nichlas Tougaard giver i en række artikler for Nordjyske Erhverv sit perspektiv på kreativitet, virksomhedskulturer, idé- og …
Data versus sund fornuft i den kreative proces med virksomheder – og dehumanisering bag tal og data versus humanisering, når …