Mens det jo er helt naturligt, at kunder har en række krav til dem, de betaler for en ydelse, så er det lidt mere grænsebrydende at stille krav tilbage. Og det er jo ikke, fordi vores kunder ikke er skønne, men hold nu op det kunne være fedt for processen, hvis de forinden gjorde sig nogle overvejelser; forberedte sig lidt, om man vil.
For at gøre det nemt, så har vi lavet en ode til vores kommende kunder – i listeform. Vi lover, at det ikke er en slags indgangsbillet for at kontakte os, men til gengæld er det klart en fordel, når vi skal finde ud af, hvad vi skal lave sammen med jer.
Ærlighed
Sig det, hvis du er i tvivl; om hvad termerne betyder, processen, hvilke ydelser vi tilbyder, hvilken vi foreslår til dig osv. Kort sagt: lad os vide, hvis der er noget, du ikke forstår. Vi bryder gerne det hele ned, og bygger det op igen på ny – det gør os absolut ingenting, og vi forstår godt, hvis vores verden er svær at forstå. Dér har vi jo også stået en gang.


Behovsafklaring
Hvis du kan indsnævre, hvad du gerne vil have vores hjælp til, så hjælper du faktisk os. Du behøver ikke sætte vores ord på den ydelse, du kunne tænke dig – det skal vi nok. Så længe du kan sætte nogle af dine egne på, så finder vi hinanden til sidst; hvad end der skal laves en ny hjemmesiden, en film, en ny identitet (ID), animation, en blanding af det hele eller noget midt i mellem. Vi får også nemmere ved hurtigt at kalde den, hvis vi nu ikke sidder med de rette kompetencer til din opgave, og så sender vi dig gerne i favnen på nogle, der gør.
Økonomi
Vi oplever tit den store misforståelse blandt kunder, at hvis de økonomiske kort holdes tæt på kroppen, så får de det hele for det halve. Og selvom vi måske i teorien godt forstår logikken, så betyder det i praksis en masse spildtid for begge parter. Vi skal ud i nogle gætterier, hvor vi risikerer at skyde langt over/under mål, når vi sender et tilbud afsted. Så er det møder om igen, lave et nyt tilbud baseret på et nyt gæt. Gennemsigtighed betyder derimod, at vi kan hjælpe dig med at optimere dit budget og på den måde få mest muligt ud af det, du forestiller dig at bruge.


Vi respekterer din tid
– og vi forventer derfor også, at du respekterer vores. Ja, det lyder sådan lidt passivt-aggressivt, men nogen bliver nødt til at sige det. Når vi uden tøven siger ja til ekstra møder, gladeligt hjælper til, ud over hvad der er defineret i tilbuddet, så vær det bevidst. Og husk det der udtryk med en lillefinger og hele armen. Vores lillefinger er vores ”servicefinger”, der giver dét mere, går den ekstra mil, fordi vi er passionerede og brænder for det, vi laver for dig. Armen skal man betale for – den kan nemlig ikke lige så nemt syes tilbage på legemet. Det mener vi kun er fair.
Tillid
Kend dine egne begrænsninger og stol på vores kompetencer. Du har valgt os af en grund; du har set oplæg, du har set cases på tidligere projekter, du har mødt os, og du har sagt ja. Det kan være svært at slippe kontrollen, men we got this. Vi brænder for din opgave, og vores faglige stolthed bærer vi til hverdag og til fest. Husk på, at vi også har en masse på spil, og vi laver kun noget, vi kan være stolte af – ellers er det jo meningsløst.


Besøg os!
Vi elsker at komme ud og opleve dig og dit team i jeres naturlige habitat. Få sat ansigt på mailadresserne (også jer cc’ere!), mærke stemningen og komme mere ind under huden på jer. Men det er også vigtigt, at I får set, hvem vi er, og hvor vi kommer fra. Det bliver også noget nemmere at vise den tillid, vi efterspørger i ovenstående punkt, hvis man har set et menneske i øjnene. Tak derfor endelig ja, når vi inviterer; vi er alle rare nok, der er altid noget flydende og noget fast at indtage for ikke at forglemme en fantastisk udsigt på første række over vores flotte Limfjord.
Er du nogenlunde afklaret på ovenstående punkter, så er det altså alletiders udgangspunkt for en fantastisk kreativ proces og slutproduktet, du drømte om.
Kære kommende kunder,
Det er jo egentligt simpelt nok: vi drømmer om at lave det fedeste og bedste produkt til jer, som I er glade for, stolte af og bruger i mange år. Og vi vil så gerne have, at alle synes, at det er sjovt at være med fra første møde helt til overleveringen. Det er da ikke for meget at bede om. Vel?