GENKENDELIGHED & IDENTITET
GENKENDELIGHED & IDENTITET
GENKENDELIGHED & IDENTITET
GENKENDELIGHED & IDENTITET
GENKENDELIGHED & IDENTITET
GENKENDELIGHED & IDENTITET
GENKENDELIGHED & IDENTITET
GENKENDELIGHED & IDENTITET
INTRO

Udseende er ikke alt, men det betyder faktisk en hel del for, hvordan jeres målgruppe møder jer, om jeres brand siger dem noget, om de sympatiserer med jer – og om de vil vælge jer.

Vi skaber
genkendelighed
med jeres
identitet

For at jeres målgruppe kan genkende jer, og forhåbentligt også mærke jer, skal de kunne huske jer. Og ikke mindst skal de huske jer for de værdier og det udtryk, I identificerer jer med.

Med en stærk visuel identitet kan I skabe opmærksomhed, blive husket og formidle jeres vigtige budskaber på tværs af platforme. Med et genkendeligt og professionelt udtryk skaber I desuden tryghed hos jeres målgruppe og danner et godt grundlag for, at de finder jer interessante og køber ind i jer og jeres ydelser.

Case: En fælles retning for Aarhus Kommune

Den Sociale Forhold og Beskæftigelse (MSB) i Aarhus Kommune har fået sin egen visuelle identitet at kommunikere ud fra. Behovet for en fælles retning i kommunikationen er nu blevet imødekommet med en hel del design, tilhørende grafiske skabeloner og en visuel konceptualisering af deres værdibaserede handleplan.

Vi omsætter jeres
ønsker til en identitet
med personlighed,
som får målgruppen
til at se jer

Vi lytter til jeres ønsker og ståsted – men vi vil også gerne udfordre jer lidt. Afprøve nye ting. Skubbe lidt til grænserne. På den måde kan vi nemlig skabe noget nyt, overraskende og samtidig genkendeligt for jer.



Vi tager jer selvfølgelig med i processen for at få inspiration og jeres unikke indsigt og viden og ikke mindst gøre det til en tryg oplevelse.



Vi deler løbende vores overvejelser med jer, så I kan fortælle os, om vi er gået lige til grænsen eller måske lidt over.

Vi laver også