Budskaber, strategier og DNA, der er blevet til design, koncepter, salgskampagner, strategisk kommunikation og brandplatforme. Jeres brand skal være noget for nogen, og vi skal kunne mærke det.
Se her, hvad vi har lavet og elsker at lave.
Sociale Forhold og Beskæftigelse (MSB) i Aarhus Kommune har fået sin egen visuelle identitet at kommunikere ud fra. Behovet for en fælles retning i kommunikationen er nu blevet imødekommet med en hel del design, tilhørende grafiske skabeloner og en visuel konceptualisering af deres værdibaserede handleplan.
Hedensted Kommune er noget for sig. Med 31 Hedensteder – 31 lokalsamfund – som ligger i fred og ro i flot natur mellem større byer og tæt på motorvejen, og hvor der er tid og plads til at være.
Vi har opdateret deres visuelle identitet på baggrund af et behov for at få en identitet i bevægelse, brugervenlighed, spænde vidt og favne bredt og ikke mindst for at markere en fælles retning på tværs af byer, mennesker og kommunens områder. Ét samlet hele – én Hedensted Kommune, som har sammenhold, fællesskab og nærhed.
Vi har lyttet til dit madaffald. Nu er det din tur!
Fra 1. juni 2024 skulle indbyggerne i Aalborg Kommune ændre vaner. Vi skulle nemlig i gang med at sortere madaffald i grønne poser, så Nordværk kan sortere det på deres anlæg og omdanne det til biogas og gødning. Det budskab har vi hjulpet affaldsselskabet med at formidle til nordjyderne ved at introducere … talende madaffald. Hele herligheden er selvfølgelig lavet med respekt for den ID og brandingstrategi, vi også har haft fornøjelsen af at samarbejde med Nordværk om.
Med mere end 10 år i branchen er STORM ikke mere the new kid on the block. De er et specialiseret, professionelt og erfarent advokatfirma med mere end 25 ansatte. Det er vigtigt, at volumen og erfaringen skinner igennem i designet for at skabe tryghed hos modtageren og positionere STORM som det markante advokathus, de er. Samtidig skulle det ikke være noget helt andet. Snarere en version 2.0, fordi det har stor værdi at bevare en vis genkendelighed og bygge videre på deres velrenommerede brand frem for at smide det hele ud med badevandet og starte forfra.
Stål og metaller. De robuste og rå materialer er grundstenen i Tibnors DNA og deres over 100-årige historie. Men virksomheden og omverdenen er ikke, hvad de var for 100 år siden. Tibnor er i en digitaliseringsproces, og de havde derfor brug for en visuel identitet, der kunne støtte op om det og give dem nogle flere visuelle værktøjer til at agere i den digitale sfære.
Markedet for kosttilskud er præget af store løfter og flyvske budskaber. STAI ønskede at gøre op med det og tilbyde et ærligt, evidensbaseret alternativ. Ét produkt med alt det essentielle – udviklet af eksperter og baseret på den nyeste forskning. Vores opgave var at omsætte den tilgang til et visuelt univers, der udstråler tillid, transparens og no-nonsense. Et design, der ikke lover mere end det kan holde – men til gengæld holder, hvad det lover.