STORM 2.0
STORM 2.0
STORM 2.0
STORM 2.0
STORM 2.0
STORM 2.0
STORM 2.0
STORM 2.0
INTRO

Med mere end 10 år i branchen er STORM ikke mere the new kid on the block. De er et specialiseret, professionelt og erfarent advokatfirma med mere end 25 ansatte. Det er vigtigt, at volumen og erfaringen skinner igennem i designet for at skabe tryghed hos modtageren og positionere STORM som det markante advokathus, de er. Samtidig skulle det ikke være noget helt andet. Snarere en version 2.0, fordi det har stor værdi at bevare en vis genkendelighed og bygge videre på deres velrenommerede brand frem for at smide det hele ud med badevandet og starte forfra.

Kunde
Storm Advokatfirma
Service
Analyse & indsigt · Visuel identitet · Webdesign · Tryk

Enkelthed, fremdrift og styrke

Med sine +10 år i branchen har STORM Advokatfirma slået sit navn fast, og de fleste kalder dem bare for STORM. Derfor arbejdede vi med at designe et navnetræk, som både kan bruges med og uden ‘Advokatfirma’ efter behov.

Det nye logo signalerer enkelthed, fremdrift og styrke. Og det understreger, at man som kunde kan forvente at blive mødt af seriøse og erfarne kræfter, der har styr på deres jura.

S som i STORM

Et nyt grafisk element anvendes til at skabe genkendelighed og som en æstetisk tilføjelse i de kontekster, hvor det giver mening. STORM har et subtilt S som grafik, der udtrykker kompleksitet og symboliserer sager/bøger/papirer. Samtidig åbner S’et både bagud og fremad og forener på den måde erfaring med fremsynethed.

En moden farvepalette

STORMs mellemgrønne farve spillede før en fremtrædende rolle i deres visuelle kommunikation. Farverne i den nye farvepalette er derfor udvalgt med respekt for STORMs arv og historie tilsat en modenhed, som kommer til udtryk i den mørkegrønne, der symboliserer den faglighed, erfaring og professionalisme, STORM bygger på. Farven henter bl.a. inspiration fra British Racing Green.

I kombination med en rolig og humanistisk sandfarve og en digital og moderne lysegrøn, der bruges som spotfarve, giver farvepaletten mulighed for at kommunikere både tunge og lette budskaber og tilpasse farverne til målgruppen.

All in på identiteten

STORM har virkelig taget deres nye identitet til sig. Det er fedt at se, når vores kunder går all in og lader deres nye ID få liv – ned til mindste detalje. Med nye skilte inde og ude, visitkort, kontorartikler, foliering på vægge, malede vægge og meget mere er STORM virkelig forvandlet til STORM 2.0.

Deres hjemmeside har også fået en opgradering med den nye identitet, som er blevet ført igennem på alle sider. Webdesignet er strømlinet, enkelt og modent og bidrager til at underbygge visionen om at være et advokatfirma, der bygger på tillid, erfaring og forretningsforståelse.

Den gode proces og det tætte samarbejde har høj prioritet hos os, og vi bliver altid glade, når vores kunder har samme oplevelse:

”Det har været en god proces, hvor vi har oplevet et godt og tålmodigt med- og modspil, hvor alle vores idéer blev taget seriøst og vendt grundigt, ligesom forslagene fra Det nye sort gennem processen har været grundigt bearbejdet i et godt samspil. Vi er endt med et resultat, der på bedste vis afspejler, hvor STORM Advokatfirma er i dag.”

– Lars Lyngdahl, Presse- og kommunikationsansvarlig

Kontakt os

Trænger jeres ID også til en opdatering? Kontakt os på 91 23 00 09 eller info@detnyesort.dk med jeres ønsker eller spørgsmål

“Det nye sort har delt vores ambitioner og nysgerrighed, fra vores første indledende møde til den færdige mapping blev afleveret.”

Vores ambition med Lysfald er at vi hele tiden skal forsøge at gøre oplevelsen større og bedre for vores gæster – det gør vi ved at være nysgerrige og hele tiden prøve nye idéer og koncepter af. Det nye sort har delt vores ambitioner og nysgerrighed, fra vores første indledende møde til den færdige mapping blev afleveret. Oplevelsen er blevet et af de mest Insta-venlige spots i parken og noget, som vores gæster har taget virkelig godt imod.

Rasmus Mortensen

Kommerciel chef

Fårup Sommerland

“Det nye sort har vist sig som en fleksibel, åben og alsidig samarbejdspartner”

Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Det nye sort på kampagnen ”Vi har lyttet til dit madaffald” om introduktionen af madaffald i Aalborg Kommune. Det nye sort har vist sig som en fleksibel, åben og alsidig samarbejdspartner, der har gjort det muligt at udvikle en anderledes og kreativ kampagne til en bred pallette af platforme.

Anders Christian Zimmer Hansen

Kommunikationskonsulent

Nordværk

“Vi har samarbejdet med Det nye sort om en ny identitet, branding, tekster og website”

Vi har samarbejdet med Det nye sort om en ny identitet, branding, tekster og website. De har anbefalet at positionere STAI som det ærlige og transparente kosttilskud i en branche med mange store løfter og tomme floksler, og det spejler vi os meget i. Det er vigtigt for os at kommunikere vores kosttilskud med ærlighed og gennemsigtighed. Det nye sort har sat sig grundigt ind i vores mission og værdier, vores branche, vores produkter og brugt begrænsningerne i branchen til vores fordel.

Jytte Bille

Founder og livsstilsguide

STAI

“Det har været en god proces, hvor vi har oplevet et godt og tålmodigt med- og modspil”

Den gode proces og det tætte samarbejde har høj prioritet hos os, og vi bliver altid glade, når vores kunder har samme oplevelse:

Det har været en god proces, hvor vi har oplevet et godt og tålmodigt med- og modspil, hvor alle vores idéer blev taget seriøst og vendt grundigt, ligesom forslagene fra Det nye sort gennem processen har været grundigt bearbejdet i et godt samspil. Vi er endt med et resultat, der på bedste vis afspejler, hvor STORM Advokatfirma er i dag.

Lars Lyngdahl

Presse- og kommunikationsansvarlig

STORM Advokatfirma

“Det nye sort har delt vores ambitioner og nysgerrighed, fra vores første indledende møde til den færdige mapping blev afleveret.”

Vores ambition med Lysfald er at vi hele tiden skal forsøge at gøre oplevelsen større og bedre for vores gæster – det gør vi ved at være nysgerrige og hele tiden prøve nye idéer og koncepter af. Det nye sort har delt vores ambitioner og nysgerrighed, fra vores første indledende møde til den færdige mapping blev afleveret. Oplevelsen er blevet et af de mest Insta-venlige spots i parken og noget, som vores gæster har taget virkelig godt imod.

Rasmus Mortensen

Kommerciel chef

Fårup Sommerland

“Det nye sort har vist sig som en fleksibel, åben og alsidig samarbejdspartner”

Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Det nye sort på kampagnen ”Vi har lyttet til dit madaffald” om introduktionen af madaffald i Aalborg Kommune. Det nye sort har vist sig som en fleksibel, åben og alsidig samarbejdspartner, der har gjort det muligt at udvikle en anderledes og kreativ kampagne til en bred pallette af platforme.

Anders Christian Zimmer Hansen

Kommunikationskonsulent

Nordværk

“Vi har samarbejdet med Det nye sort om en ny identitet, branding, tekster og website”

Vi har samarbejdet med Det nye sort om en ny identitet, branding, tekster og website. De har anbefalet at positionere STAI som det ærlige og transparente kosttilskud i en branche med mange store løfter og tomme floksler, og det spejler vi os meget i. Det er vigtigt for os at kommunikere vores kosttilskud med ærlighed og gennemsigtighed. Det nye sort har sat sig grundigt ind i vores mission og værdier, vores branche, vores produkter og brugt begrænsningerne i branchen til vores fordel.

Jytte Bille

Founder og livsstilsguide

STAI

“Det har været en god proces, hvor vi har oplevet et godt og tålmodigt med- og modspil”

Den gode proces og det tætte samarbejde har høj prioritet hos os, og vi bliver altid glade, når vores kunder har samme oplevelse:

Det har været en god proces, hvor vi har oplevet et godt og tålmodigt med- og modspil, hvor alle vores idéer blev taget seriøst og vendt grundigt, ligesom forslagene fra Det nye sort gennem processen har været grundigt bearbejdet i et godt samspil. Vi er endt med et resultat, der på bedste vis afspejler, hvor STORM Advokatfirma er i dag.

Lars Lyngdahl

Presse- og kommunikationsansvarlig

STORM Advokatfirma