Vi skaber genkendelighed med
jeres identitet

For at jeres målgruppe kan genkende jer, og forhåbentligt også mærke jer, skal de kunne huske jer. Og ikke mindst skal de huske jer for de værdier og det udtryk, I identificerer jer med. Med en stærk visuel identitet kan I skabe opmærksomhed, blive husket og formidle jeres vigtige budskaber på tværs af platforme. Med et genkendeligt og professionelt udtryk skaber I desuden tryghed hos jeres målgruppe og danner et godt grundlag for, at de finder jer interessante og køber ind i jer og jeres ydelser.

For at jeres målgruppe kan genkende jer, og forhåbentligt også mærke jer, skal de kunne huske jer. Og ikke mindst skal de huske jer for de værdier og det udtryk, I identificerer jer med. Med en stærk visuel identitet kan I skabe opmærksomhed, blive husket og formidle jeres vigtige budskaber på tværs af platforme. Med et genkendeligt og professionelt udtryk skaber I desuden tryghed hos jeres målgruppe og danner et godt grundlag for, at de finder jer interessante og køber ind i jer og jeres ydelser.

Følelsesmæssig intuition,
datadrevet præcision

Troværdighed er helt centralt, når man taler om employer branding. Er der sammenhæng i det, virksomheden siger, og det, den gør? Det er afgørende for, at virksomheden fremstår ærlig og pålidelig, og det er med til at sikre, at virksomheders branding ikke ender med at have utilsigtede negative konsekvenser. Man skal holde, hvad man lover, og hvis det er fleksibilitet, work-life-balance og CSR, man fremhæver i jobannoncerne – så skal det stemme overens med det, medarbejderne faktisk oplever, når først de er inde i folden.

Genkendelighed, nytænkning og masser af personlighed

Læs case

Cases