Spring til indhold

Livet er for kort til en gammel sofa

Livet er for kort

til en gammel sofa

Når man som Møbelkompagniet ønsker, at kunder er kreative og legende i deres indretning og tilgangen til deres hjem, så kræver det visuelle værktøjer, der kan være med til at ”sætte scenen”.

I samarbejde med Møbelkompagniet fik vi identificeret en brandposition og arbejdet strategisk med stil og tone i kommunikationen. Ud fra en klar position udviklede vi en frisk visuel identitet med et logo, der smager af både klassisk og moderne indretning. Det var vigtigt at få skabt et univers, der både visuelt og sprogligt kunne følge med kundernes behov og interesser samt matche Møbelkompagniets lette, friske og meget servicemindede tilgang.

Identiteten giver rum til at skabe nye koncepter, der kan sætte spot på nye trends og rumme de sæsoner, der naturligt vil være i køb af nye møbler og interiør.

Website

Webdesignet er designet ud fra kombinationen af inspiration og webshop. Webdesignet skal bakke præsentation af møblerne op og give plads til at gå i detaljen og selvfølgelig give den visuelle identitet masser af liv.

Næste En enhed. Et design. Én Vejle Kommune.