Spring til indhold

Kundebrancher: Grøn omstilling

Biogas Danmark

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Brancheorganisationen Biogas Danmark fik som led i navneskiftet fra Biogasbranchen til Biogas Danmark et nyt logo og grafisk udtryk, som var genkendeligt og klart og tydeligt kunne kommunikere deres identitet som en professionel og moderne brancheorganisation med grønt fokus.

Energy Cluster Denmark

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Energy Cluster Denmark havde et ønske om et mere strømlinet website, som kunne tiltrække flere medlemmer. Det resulterede i en opdatering af webdesign og visuel identitet, som klart og tydeligt kommunikerer deres innovative tilgang til fremtidens energiløsninger.

Genplast

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Genplast fik en opdateret visuel identitet og et iøjnefaldende website, som blandt andet skulle bidrage til at sprede budskabet om virksomhedens mission om at genanvende overskudsplast og derved ​​skabe en positiv indvirkning på miljøet og fremme cirkulær økonomi.

Nordværk

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling
Fremtidens affaldsselskab

RenoNord og AVV er blevet til Nordværk. Vores samarbejde handlede derfor om at skabe fremtidens affaldsselskab – og dermed en fælles profil som grundlag for selskabets branding og kommunikation. En fælles profil med styrke, historie, fremtid og udvikling i sig, som krævede et nyt navn, en brandstory, en visuel identitet og en generel udvikling af brandets attitude på tværs af medier og platforme.

Port of Aalborg

  • Website
  • Grøn omstilling

Synergieffekten er til at få øje på, når man ser på de mange forskellige virksomheder og aktører i området omkring Aalborg havn. Netop den symbiose har vi visualiseret og gjort interaktiv med Industriel Symbiose Nord, som har til formål at synliggøre eksisterende og mulige delinger af overskydende ressourcer – fx materialer, energi, ekspertise eller biprodukter – mellem virksomheder i Nordjylland.