Spring til indhold

Kundekategorier: Website

Conzentrate

  • Design & identitet
  • Website
  • Teknologi

Vi samarbejdede med Conzentrate om en ny visuel identitet og designede og udviklede deres website til at kommunikere, at de er eksperter i digital læring og uddannelse af medarbejdere.

Ambolt

  • Design & identitet
  • Strategi
  • Website
  • Teknologi
Menneskelig kunstig intelligens

Den nyeste teknologi og de skarpeste hjerner er kombineret i Ambolts DNA. I samarbejde fik vi skåret ind til kernen, skrevet en fortælling, brandingtekster, identificeret en brandposition og arbejdet strategisk med kombinationen af menneskelig og kunstig intelligens både sprogligt og visuelt.

Yggdrasil

  • Design & identitet
  • Website
  • Teknologi

Hvordan gør man køb og salg af strøm sexet? Vores bud var at udvikle en sprudlende og moderne visuel identitet og et bemærkelsesværdigt website med formålet at tiltrække kompetente medarbejdere til Yggdrasil.

BK NORD

  • Design & identitet
  • Website
  • Byggeri & teknik

BK NORD Arkitekter & Ingeniører bygger drømme i virkeligheden med afsæt i en bæredygtig tilgang til byggeri. Til at kommunikere det budskab havde de brug for en kernefortælling, opdateret visuel identitet og design og udvikling af hjemmeside.

Sterke

  • Design & identitet
  • Website
  • Industri & fødevarer
Én af de sterke

Som følge af sammenslutningen mellem Aalborg Maskinfabrik, Aalborg Maskinfabrik Stål og Maskinfabrikken Fuglsangs Eftf. havde det nye selskab brug for et nyt navn, en strategi for lanceringen, pressemeddelelse samt en platform for kommunikation og branding. Selskabet skulle have en visuel identitet, der både gav en fælles, frisk ny start og en solid værktøjskasse for den visuelle kommunikation i fremtiden.

Nordic Computer

  • Design & identitet
  • Website
  • Teknologi

Samarbejdet med Nordic Computer omfattede både kernefortælling, visuel identitet og website, som skulle kommunikere, at de er det bæredygtige valg på salg og servicering af IT-infrastruktur.

Genplast

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Genplast fik en opdateret visuel identitet og et iøjnefaldende website, som blandt andet skulle bidrage til at sprede budskabet om virksomhedens mission om at genanvende overskudsplast og derved ​​skabe en positiv indvirkning på miljøet og fremme cirkulær økonomi.

Logimatic

  • Website
  • Teknologi

En erfaren ingeniør- og softwarevirksomhed kalder på en online tilstedeværelse, som underbygger deres kompetencer i den digitale sfære. Logimatic fik derfor et nyt website med både funktionalitet og æstetik i fokus.

Himmerlandskød

  • Website
  • Industri & fødevarer

Som Danmarks næststørste producent af oksekød har Himmerlandskød en klar vision: at producere 100 % dansk kvalitetskød til forbrugerne. Ved hjælp af en opdateret visuel identitet, brand story og website var målet at formidle deres stolte slagtertraditioner med et moderne og eksklusivt udtryk.