ELL
Med en mission om at gøre varmepumper til en æstetisk tilføjelse til hjemmet, var opgaven for os at skabe et all-round lækkert, innovativt og eksklusivt udtryk på ELL’s visuelle identitet, website, brochure og motion film.
Med en mission om at gøre varmepumper til en æstetisk tilføjelse til hjemmet, var opgaven for os at skabe et all-round lækkert, innovativt og eksklusivt udtryk på ELL’s visuelle identitet, website, brochure og motion film.
Vi samarbejdede med Conzentrate om en ny visuel identitet og designede og udviklede deres website til at kommunikere, at de er eksperter i digital læring og uddannelse af medarbejdere.
Den nyeste teknologi og de skarpeste hjerner er kombineret i Ambolts DNA. I samarbejde fik vi skåret ind til kernen, skrevet en fortælling, brandingtekster, identificeret en brandposition og arbejdet strategisk med kombinationen af menneskelig og kunstig intelligens både sprogligt og visuelt.
Hvordan gør man køb og salg af strøm sexet? Vores bud var at udvikle en sprudlende og moderne visuel identitet og et bemærkelsesværdigt website med formålet at tiltrække kompetente medarbejdere til Yggdrasil.
BK NORD Arkitekter & Ingeniører bygger drømme i virkeligheden med afsæt i en bæredygtig tilgang til byggeri. Til at kommunikere det budskab havde de brug for en kernefortælling, opdateret visuel identitet og design og udvikling af hjemmeside.
Som følge af sammenslutningen mellem Aalborg Maskinfabrik, Aalborg Maskinfabrik Stål og Maskinfabrikken Fuglsangs Eftf. havde det nye selskab brug for et nyt navn, en strategi for lanceringen, pressemeddelelse samt en platform for kommunikation og branding. Selskabet skulle have en visuel identitet, der både gav en fælles, frisk ny start og en solid værktøjskasse for den visuelle kommunikation i fremtiden.
Samarbejdet med Nordic Computer omfattede både kernefortælling, visuel identitet og website, som skulle kommunikere, at de er det bæredygtige valg på salg og servicering af IT-infrastruktur.
Genplast fik en opdateret visuel identitet og et iøjnefaldende website, som blandt andet skulle bidrage til at sprede budskabet om virksomhedens mission om at genanvende overskudsplast og derved skabe en positiv indvirkning på miljøet og fremme cirkulær økonomi.
Hjørring Bibliotekerne havde brug for at få udviklet en ny visuel identitet, som kunne favne alle bibliotekerne i kommunen på en samlet platform, der kunne danne udgangspunkt for deres kommunikation og give en helstøbt oplevelse. Vi har desuden stået for grafisk design, layout og sælgende tekster og indhold til deres sæsonprogrammer.
Igennem årene har vi sammen med A. Enggaard udviklet alt fra grafiske identiteter, place branding, strategisk kommunikation, wayfinding og design af folier, grafik og illustrationer i fællesarealer i nye bygninger.