Spring til indhold

Kundekategorier: Design & identitet

Shaping New Tomorrow

  • Design & identitet
  • Strategi
  • Livsstil

Opgaven var at udvikle profilen og skabe relation til brandet samt forme et samlet udtryk ud fra et stærkt visuelt udtryk, værdier og en kommunikativ retning for at opnå flere værktøjer i kommunikationen ud over produkter. Ud fra workshops og analyse skabte vi en kernefortælling, brandstatements til det nye HQ, et nyt logo samt grafiske elementer.

Energy Cluster Denmark

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Energy Cluster Denmark havde et ønske om et mere strømlinet website, som kunne tiltrække flere medlemmer. Det resulterede i en opdatering af webdesign og visuel identitet, som klart og tydeligt kommunikerer deres innovative tilgang til fremtidens energiløsninger.

Biogas Danmark

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Brancheorganisationen Biogas Danmark fik som led i navneskiftet fra Biogasbranchen til Biogas Danmark et nyt logo og grafisk udtryk, som var genkendeligt og klart og tydeligt kunne kommunikere deres identitet som en professionel og moderne brancheorganisation med grønt fokus.

NOVI

  • Design & identitet
  • Film
  • Motion design
  • Offentlig kommunikation

Som en af Danmarks mest innovative virksomhedsparker går NOVI i front, når det handler om innovative arbejdsmiljøer. Det skulle naturligvis afspejles i deres visuelle identitet, som er udviklet og implementeret både digitalt og fysisk i hele området udendørs og indendørs. Derudover har vi lavet motion design og film, som sætter deres visuelle identitet i bevægelse og udbreder budskabet om NOVI som en af verdens bedste virksomhedsparker.

Aalborg Forsyning

  • Design & identitet
  • Film
  • Koncept & kampagne
  • Motion design
  • Offentlig kommunikation

I et længerevarende samarbejde med Aalborg Forsyning har vi lavet blandt andet kampagner, motion design og filmproduktion om alt fra affaldssortering til stenrev.

Vejle Kommune

  • Design & identitet
  • Offentlig kommunikation
En enhed. Et design. Én Vejle Kommune.

Vi har hjulpet Vejle Kommune med deres visuelle identitet, som er inspireret af en rejse gennem landskabet, byerne og organisationen. Og ikke mindst den store diversitet i mennesker, kommunen rummer. For at implementere den nye identitet og formidle mulighederne og værktøjerne, der følger med en ny visuel identitet, har vi udviklet en lanceringsfilm, der sætter Vejle i bevægelse.

Møbelkompagniet

  • Design & identitet
  • Strategi
  • Livsstil
Livet er for kort til en gammel sofa

I samarbejde med Møbelkompagniet fik vi identificeret en brandposition og arbejdet strategisk med stil og tone i kommunikationen. Ud fra en klar position udviklede vi en frisk visuel identitet med et logo, der smager af både klassisk og moderne indretning.

CO2Vision

  • Design & identitet
  • Website
  • Teknologi
Et positivt spin på CO2

Med en ambitiøs vision om, at Nordjylland i 2030 er en international foregangsregion for CO2-fangst, anvendelse og lagring, var det svært ikke at brænde komplet varm på projektet. CO2Vision ønskede igennem en ny visuel identitet, at deres ambitioner var tydelige, så andre også kunne se visionens lys og være med til at gøre den til virkelighed og hverdag.

MapsPeople

  • Design & identitet
  • Teknologi
Transforming the way people navigate the world

Med en fortid som producent af fysiske kort har MapsPeople formået løbende at forny sig selv. Vores samarbejde tog udgangspunkt i en ambitiøs, men dynamisk og næsten legende tilgang til en profil, der matcher MapsPeople, hvor de er i dag og skal være i fremtiden. Nemlig som en af de stærkeste spillere i verden inden for digitale kort og navigation. De fik en opdateret profil med brandposition, brandstory og en visuel identitet.

Nordværk

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling
Fremtidens affaldsselskab

RenoNord og AVV er blevet til Nordværk. Vores samarbejde handlede derfor om at skabe fremtidens affaldsselskab – og dermed en fælles profil som grundlag for selskabets branding og kommunikation. En fælles profil med styrke, historie, fremtid og udvikling i sig, som krævede et nyt navn, en brandstory, en visuel identitet og en generel udvikling af brandets attitude på tværs af medier og platforme.