Aalborg Forsyning
I et længerevarende samarbejde med Aalborg Forsyning har vi lavet blandt andet kampagner, motion design og filmproduktion om alt fra affaldssortering til stenrev.
I et længerevarende samarbejde med Aalborg Forsyning har vi lavet blandt andet kampagner, motion design og filmproduktion om alt fra affaldssortering til stenrev.
Vi vandt æren af at redesigne vores egen kommune. Vores fornemmeste opgave var at beholde styrker i den eksisterende visuelle identitet, og samtidig skubbe til den, skabe flere visuelle værktøjer til designkassen og finde løsninger på de designudfordringer kommunen selv oplevede.
Med en klar målsætning om at øge Erhvervshus Nordjyllands kendskab med 50 % i regionen fik vi mulighed for både at tænke strategisk og kreativt i udviklingen af en række reklamer, der både gav smil på læben og flotte performancetal i eksekveringen. Foruden det har vi blandt andet hjulpet med deres digitale marketing.
Vi har samarbejdet med forskellige områder af Forsvaret siden 2015 og har blandt andet arbejdet med kommunikationsstrategi, udviklet adfærdsbearbejdende kampagner med henblik på at spare på vand, el og varme, designet klimaregnskaber og meget mere.
Hjørring Bibliotekerne havde brug for at få udviklet en ny visuel identitet, som kunne favne alle bibliotekerne i kommunen på en samlet platform, der kunne danne udgangspunkt for deres kommunikation og give en helstøbt oplevelse. Vi har desuden stået for grafisk design, layout og sælgende tekster og indhold til deres sæsonprogrammer.
I et samarbejde gennem fem år med Nordjyske Kommuner har vi lavet en række trafikkampagner med budskabet at sænke farten på landevejene og få flere børn mellem 9 og 15 til at være selvtransporterende. Kampagnerne blev baseret på omfattende research og dialog med psykologer om de psykologiske mekanismer i trafikken.
Som en af Danmarks mest innovative virksomhedsparker går NOVI i front, når det handler om innovative arbejdsmiljøer. Det skulle naturligvis afspejles i deres visuelle identitet, som er udviklet og implementeret både digitalt og fysisk i hele området udendørs og indendørs. Derudover har vi lavet motion design og film, som sætter deres visuelle identitet i bevægelse og udbreder budskabet om NOVI som en af verdens bedste virksomhedsparker.
Rudersdal Bibliotekerne havde behov for en aktualisering af deres udtryk, og de fik derfor en ny visuel identitet og et bud på, hvordan den skulle bevæge sig motionmæssigt.
Arv kan være mange ting: mormors gamle bornholmerur, ildrødt hår, temperament, en stor næse eller en sygdom. Type 2-diabetes misforstås af mange som en livsstilssygdom, mens sandheden faktisk er, at arv spiller en stor rolle for sygdommens udbrud. Det har vi udviklet en kampagne om for Steno Diabetes Center Nordjylland.
Professionshøjskolen UCN fik en minimalistisk, men legende identitet og herunder et nyt og friskt logo, som både er et anvendeligt værktøj for en stor organisation og iøjnefaldende for en ung målgruppe.