Spring til indhold

Kundebrancher: Kultur

A. Enggaard

  • Design & identitet
  • Strategi
  • Kultur

Igennem årene har vi sammen med A. Enggaard udviklet alt fra grafiske identiteter, place branding, strategisk kommunikation, wayfinding og design af folier, grafik og illustrationer i fællesarealer i nye bygninger.

Destination Nord

  • Film
  • Kultur

Nordjylland er et fantastisk sted. Naturen er smuk, byerne byder på masser af kulturelle tilbud og oplevelserne står i kø. Det vil Destination Nord gerne udbrede kendskabet om i skuldersæsonerne med et nyt koncept og kampagne. Vores indsigt var, at Destination Nord er ekstraordinær og står i stor kontrast til den almindelige hverdag, som vi alle har masser af. På den baggrund udviklede vi konceptet og kampagnen Giv hverdagen en pause. Giv dig selv en oplevelse.

Galerie Wolfsen

  • Website
  • Kultur
Relationer og kunst

Galerie Wolfsen ønskede sig en ny hjemmeside som platform for den kunst, de handler med, de kunstnere, de samarbejder med, de gode relationer og de udstillinger og gallerier, de favner. Kunstværkerne taler for sig selv, men selve indramningen af det særlige galleri med base i flere byer rundt om i landet, skulle være både brugervenligt og anderledes.

Nordjyske Museer

  • Design & identitet
  • Film
  • Kultur
At give historien liv

Nordjyllands Historiske Museum er blevet til Nordjyske Museer. Vores historiske museer i Nordjylland lancerede nyt navn, ny visuel identitet og brandfilm for at stå stærkt som én samlet enhed. Vi har i samarbejde med Nordjyske Museer udviklet en helt ny linje, der favner alt det, museerne står for – fortid, nutid, fremtid, en fælles identitetsfølelse og inddragende formidling af vores historie.