Spring til indhold

Kundebrancher: Industri & fødevarer

Alfa Laval

  • Design & identitet
  • Koncept & kampagne
  • Industri & fødevarer

I et marked, hvor alt kommer ned til de mindste tal og mængde brændstof på skibe, var der behov for et design- og kommunikationskoncept for Alfa Lavals digitale rapporter til kunder.

Himmerlandskød

  • Website
  • Industri & fødevarer

Som Danmarks næststørste producent af oksekød har Himmerlandskød en klar vision: at producere 100 % dansk kvalitetskød til forbrugerne. Ved hjælp af en opdateret visuel identitet, brand story og website var målet at formidle deres stolte slagtertraditioner med et moderne og eksklusivt udtryk.

Hirtshals Havn

  • Motion design
  • Industri & fødevarer

Hirtshals er strategisk godt placeret i forhold til infrastrukturen, både når det kommer til transport til vands og til lands. Det hjalp vi bl.a. med at tydeliggøre gennem en animationsfilm, som visualiserer Hirtshals som et logistisk knudepunkt.

Randers Tegl

  • Design & identitet
  • Koncept & kampagne
  • Motion design
  • Industri & fødevarer

Samarbejdet med Randers Tegl har primært centreret sig om eksklusivt trykt brochuremateriale og brand books i forskellige afskygninger målrettet blandt andet arkitekter. Derudover filmproduktion og kampagnehjemmeside, hvor en brochure fik en dynamisk klikbar online tilstedeværelse.

Sterke

  • Design & identitet
  • Website
  • Industri & fødevarer
Én af de sterke

Som følge af sammenslutningen mellem Aalborg Maskinfabrik, Aalborg Maskinfabrik Stål og Maskinfabrikken Fuglsangs Eftf. havde det nye selskab brug for et nyt navn, en strategi for lanceringen, pressemeddelelse samt en platform for kommunikation og branding. Selskabet skulle have en visuel identitet, der både gav en fælles, frisk ny start og en solid værktøjskasse for den visuelle kommunikation i fremtiden.

Tibnor

  • Design & identitet
  • Koncept & kampagne
  • Motion design
  • Industri & fødevarer
Stål og metaller i nye klæder

Som Nordens største stålgrossist med danske, svenske og norske afdelinger har Tibnor både et stort antal touchpoints og et stort behov for at kommunikere internt og eksternt. Vores tætte samarbejde havde sin begyndelse i redesignet af den visuelle identitet, men det har bragt de fleste af vores kompetencer i spil ift. motion design, design af messestand, salgs- og præsentationsmateriale og meget mere.