Danske Shoppingcentre
- Design & identitet
- Livsstil
Samarbejdet med Danske Shoppingcentre spænder vidt. Vi har skabt grafiske identiteter, kataloger, koncepter og folier til de fysiske centre i skøn forening med DSC.
Samarbejdet med Danske Shoppingcentre spænder vidt. Vi har skabt grafiske identiteter, kataloger, koncepter og folier til de fysiske centre i skøn forening med DSC.
Med en mission om at gøre varmepumper til en æstetisk tilføjelse til hjemmet, var opgaven for os at skabe et all-round lækkert, innovativt og eksklusivt udtryk på ELL’s visuelle identitet, website, brochure og motion film.
I samarbejde med Møbelkompagniet fik vi identificeret en brandposition og arbejdet strategisk med stil og tone i kommunikationen. Ud fra en klar position udviklede vi en frisk visuel identitet med et logo, der smager af både klassisk og moderne indretning.
I samarbejde med Newline Halo har vi skabt små brand statements, overskrifter og et minikoncept for webshop-kommunikation samt redesign af den visuelle online præsentation af det fede tøj.
Opgaven var at udvikle profilen og skabe relation til brandet samt forme et samlet udtryk ud fra et stærkt visuelt udtryk, værdier og en kommunikativ retning for at opnå flere værktøjer i kommunikationen ud over produkter. Ud fra workshops og analyse skabte vi en kernefortælling, brandstatements til det nye HQ, et nyt logo samt grafiske elementer.
I samarbejde med Tee Jays designede vi hovedkataloget 2023. Stil og tone for billeder, brandtekster, photoshoot, design og fremvisning af de flotte kollektioner blev gennemarbejdet i fællesskab.