Alfa Laval
I et marked, hvor alt kommer ned til de mindste tal og mængde brændstof på skibe, var der behov for et design- og kommunikationskoncept for Alfa Lavals digitale rapporter til kunder.
I et marked, hvor alt kommer ned til de mindste tal og mængde brændstof på skibe, var der behov for et design- og kommunikationskoncept for Alfa Lavals digitale rapporter til kunder.
Professionshøjskolen UCN fik en minimalistisk, men legende identitet og herunder et nyt og friskt logo, som både er et anvendeligt værktøj for en stor organisation og iøjnefaldende for en ung målgruppe.
Rudersdal Bibliotekerne havde behov for en aktualisering af deres udtryk, og de fik derfor en ny visuel identitet og et bud på, hvordan den skulle bevæge sig motionmæssigt.
Nordjyllands Historiske Museum er blevet til Nordjyske Museer. Vores historiske museer i Nordjylland lancerede nyt navn, ny visuel identitet og brandfilm for at stå stærkt som én samlet enhed. Vi har i samarbejde med Nordjyske Museer udviklet en helt ny linje, der favner alt det, museerne står for – fortid, nutid, fremtid, en fælles identitetsfølelse og inddragende formidling af vores historie.
Samarbejdet med Danske Shoppingcentre spænder vidt. Vi har skabt grafiske identiteter, kataloger, koncepter og folier til de fysiske centre i skøn forening med DSC.
I samarbejde med Tee Jays designede vi hovedkataloget 2023. Stil og tone for billeder, brandtekster, photoshoot, design og fremvisning af de flotte kollektioner blev gennemarbejdet i fællesskab.
Samarbejdet med Randers Tegl har primært centreret sig om eksklusivt trykt brochuremateriale og brand books i forskellige afskygninger målrettet blandt andet arkitekter. Derudover filmproduktion og kampagnehjemmeside, hvor en brochure fik en dynamisk klikbar online tilstedeværelse.
Som led i en transformation fra udviklingshus til digitalt konsulenthus udviklede vi en ny visuel identitet bl.a. på baggrund af en indsigt i det unikke ved Combine og en ledig visuel position i markedet. Resultatet blev en dynamisk, organisk og imødekommende identitet, der kombinerer et teknologisk udtryk med bl.a et nærmest håndskrevet logo, som harmonerer med deres ønske om at have både teknologi og mennesker i fokus.
Som Nordens største stålgrossist med danske, svenske og norske afdelinger har Tibnor både et stort antal touchpoints og et stort behov for at kommunikere internt og eksternt. Vores tætte samarbejde havde sin begyndelse i redesignet af den visuelle identitet, men det har bragt de fleste af vores kompetencer i spil ift. motion design, design af messestand, salgs- og præsentationsmateriale og meget mere.
I samarbejde med Newline Halo har vi skabt små brand statements, overskrifter og et minikoncept for webshop-kommunikation samt redesign af den visuelle online præsentation af det fede tøj.