Spring til indhold

Kundekategorier: Website

Port of Aalborg

  • Website
  • Grøn omstilling

Synergieffekten er til at få øje på, når man ser på de mange forskellige virksomheder og aktører i området omkring Aalborg havn. Netop den symbiose har vi visualiseret og gjort interaktiv med Industriel Symbiose Nord, som har til formål at synliggøre eksisterende og mulige delinger af overskydende ressourcer – fx materialer, energi, ekspertise eller biprodukter – mellem virksomheder i Nordjylland.

Energy Cluster Denmark

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Energy Cluster Denmark havde et ønske om et mere strømlinet website, som kunne tiltrække flere medlemmer. Det resulterede i en opdatering af webdesign og visuel identitet, som klart og tydeligt kommunikerer deres innovative tilgang til fremtidens energiløsninger.

Biogas Danmark

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Brancheorganisationen Biogas Danmark fik som led i navneskiftet fra Biogasbranchen til Biogas Danmark et nyt logo og grafisk udtryk, som var genkendeligt og klart og tydeligt kunne kommunikere deres identitet som en professionel og moderne brancheorganisation med grønt fokus.

Galerie Wolfsen

  • Website
  • Kultur
Relationer og kunst

Galerie Wolfsen ønskede sig en ny hjemmeside som platform for den kunst, de handler med, de kunstnere, de samarbejder med, de gode relationer og de udstillinger og gallerier, de favner. Kunstværkerne taler for sig selv, men selve indramningen af det særlige galleri med base i flere byer rundt om i landet, skulle være både brugervenligt og anderledes.

CO2Vision

  • Design & identitet
  • Website
  • Teknologi
Et positivt spin på CO2

Med en ambitiøs vision om, at Nordjylland i 2030 er en international foregangsregion for CO2-fangst, anvendelse og lagring, var det svært ikke at brænde komplet varm på projektet. CO2Vision ønskede igennem en ny visuel identitet, at deres ambitioner var tydelige, så andre også kunne se visionens lys og være med til at gøre den til virkelighed og hverdag.

Nordværk

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling
Fremtidens affaldsselskab

RenoNord og AVV er blevet til Nordværk. Vores samarbejde handlede derfor om at skabe fremtidens affaldsselskab – og dermed en fælles profil som grundlag for selskabets branding og kommunikation. En fælles profil med styrke, historie, fremtid og udvikling i sig, som krævede et nyt navn, en brandstory, en visuel identitet og en generel udvikling af brandets attitude på tværs af medier og platforme.

Klimabrands

  • Design & identitet
  • Website
  • Teknologi
Sundt indeklima året rundt

I takt med ambitionen om at være førende på det nordiske marked inden for indeklima havde TMQ Brands brug for et større identitetsarbejde. Det resulterede i navneudvikling, opdateret visuel identitet, design og udvikling af hjemmeside.