Spring til indhold

Danske Shoppingcentre

  • Design & identitet
  • Livsstil

Samarbejdet med Danske Shoppingcentre spænder vidt. Vi har skabt grafiske identiteter, kataloger, koncepter og folier til de fysiske centre i skøn forening med DSC.

Destination Nord

  • Film
  • Kultur

Nordjylland er et fantastisk sted. Naturen er smuk, byerne byder på masser af kulturelle tilbud og oplevelserne står i kø. Det vil Destination Nord gerne udbrede kendskabet om i skuldersæsonerne med et nyt koncept og kampagne. Vores indsigt var, at Destination Nord er ekstraordinær og står i stor kontrast til den almindelige hverdag, som vi alle har masser af. På den baggrund udviklede vi konceptet og kampagnen Giv hverdagen en pause. Giv dig selv en oplevelse.

Energy Cluster Denmark

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Energy Cluster Denmark havde et ønske om et mere strømlinet website, som kunne tiltrække flere medlemmer. Det resulterede i en opdatering af webdesign og visuel identitet, som klart og tydeligt kommunikerer deres innovative tilgang til fremtidens energiløsninger.

Erhvervshus Nordjylland

  • Digital marketing
  • Film
  • Offentlig kommunikation

Med en klar målsætning om at øge Erhvervshus Nordjyllands kendskab med 50 % i regionen fik vi mulighed for både at tænke strategisk og kreativt i udviklingen af en række reklamer, der både gav smil på læben og flotte performancetal i eksekveringen. Foruden det har vi blandt andet hjulpet med deres digitale marketing.

Forsvaret

  • Koncept & kampagne
  • Offentlig kommunikation

Vi har samarbejdet med forskellige områder af Forsvaret siden 2015 og har blandt andet arbejdet med kommunikationsstrategi, udviklet adfærdsbearbejdende kampagner med henblik på at spare på vand, el og varme, designet klimaregnskaber og meget mere.

Galerie Wolfsen

  • Website
  • Kultur
Relationer og kunst

Galerie Wolfsen ønskede sig en ny hjemmeside som platform for den kunst, de handler med, de kunstnere, de samarbejder med, de gode relationer og de udstillinger og gallerier, de favner. Kunstværkerne taler for sig selv, men selve indramningen af det særlige galleri med base i flere byer rundt om i landet, skulle være både brugervenligt og anderledes.

Genplast

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling

Genplast fik en opdateret visuel identitet og et iøjnefaldende website, som blandt andet skulle bidrage til at sprede budskabet om virksomhedens mission om at genanvende overskudsplast og derved ​​skabe en positiv indvirkning på miljøet og fremme cirkulær økonomi.

Himmerlandskød

  • Website
  • Industri & fødevarer

Som Danmarks næststørste producent af oksekød har Himmerlandskød en klar vision: at producere 100 % dansk kvalitetskød til forbrugerne. Ved hjælp af en opdateret visuel identitet, brand story og website var målet at formidle deres stolte slagtertraditioner med et moderne og eksklusivt udtryk.

Hirtshals Havn

  • Motion design
  • Industri & fødevarer

Hirtshals er strategisk godt placeret i forhold til infrastrukturen, både når det kommer til transport til vands og til lands. Det hjalp vi bl.a. med at tydeliggøre gennem en animationsfilm, som visualiserer Hirtshals som et logistisk knudepunkt.