Spring til indhold

Nordværk

  • Design & identitet
  • Website
  • Grøn omstilling
Fremtidens affaldsselskab

RenoNord og AVV er blevet til Nordværk. Vores samarbejde handlede derfor om at skabe fremtidens affaldsselskab – og dermed en fælles profil som grundlag for selskabets branding og kommunikation. En fælles profil med styrke, historie, fremtid og udvikling i sig, som krævede et nyt navn, en brandstory, en visuel identitet og en generel udvikling af brandets attitude på tværs af medier og platforme.

NOVI

  • Design & identitet
  • Film
  • Motion design
  • Offentlig kommunikation

Som en af Danmarks mest innovative virksomhedsparker går NOVI i front, når det handler om innovative arbejdsmiljøer. Det skulle naturligvis afspejles i deres visuelle identitet, som er udviklet og implementeret både digitalt og fysisk i hele området udendørs og indendørs. Derudover har vi lavet motion design og film, som sætter deres visuelle identitet i bevægelse og udbreder budskabet om NOVI som en af verdens bedste virksomhedsparker.

Port of Aalborg

  • Website
  • Grøn omstilling

Synergieffekten er til at få øje på, når man ser på de mange forskellige virksomheder og aktører i området omkring Aalborg havn. Netop den symbiose har vi visualiseret og gjort interaktiv med Industriel Symbiose Nord, som har til formål at synliggøre eksisterende og mulige delinger af overskydende ressourcer – fx materialer, energi, ekspertise eller biprodukter – mellem virksomheder i Nordjylland.

Randers Tegl

  • Design & identitet
  • Koncept & kampagne
  • Motion design
  • Industri & fødevarer

Samarbejdet med Randers Tegl har primært centreret sig om eksklusivt trykt brochuremateriale og brand books i forskellige afskygninger målrettet blandt andet arkitekter. Derudover filmproduktion og kampagnehjemmeside, hvor en brochure fik en dynamisk klikbar online tilstedeværelse.

Rudersdal Bibliotekerne

  • Design & identitet
  • Koncept & kampagne
  • Motion design
  • Offentlig kommunikation
Fra kommune-look til farverigt unikum

Rudersdal Bibliotekerne havde behov for en aktualisering af deres udtryk, og de fik derfor en ny visuel identitet og et bud på, hvordan den skulle bevæge sig motionmæssigt.

Shaping New Tomorrow

  • Design & identitet
  • Strategi
  • Livsstil

Opgaven var at udvikle profilen og skabe relation til brandet samt forme et samlet udtryk ud fra et stærkt visuelt udtryk, værdier og en kommunikativ retning for at opnå flere værktøjer i kommunikationen ud over produkter. Ud fra workshops og analyse skabte vi en kernefortælling, brandstatements til det nye HQ, et nyt logo samt grafiske elementer.

Steno Diabetes Center Nordjylland

  • Film
  • Koncept & kampagne
  • Offentlig kommunikation
Kend din arv

Arv kan være mange ting: mormors gamle bornholmerur, ildrødt hår, temperament, en stor næse eller en sygdom. Type 2-diabetes misforstås af mange som en livsstilssygdom, mens sandheden faktisk er, at arv spiller en stor rolle for sygdommens udbrud. Det har vi udviklet en kampagne om for Steno Diabetes Center Nordjylland.

Sterke

  • Design & identitet
  • Website
  • Industri & fødevarer
Én af de sterke

Som følge af sammenslutningen mellem Aalborg Maskinfabrik, Aalborg Maskinfabrik Stål og Maskinfabrikken Fuglsangs Eftf. havde det nye selskab brug for et nyt navn, en strategi for lanceringen, pressemeddelelse samt en platform for kommunikation og branding. Selskabet skulle have en visuel identitet, der både gav en fælles, frisk ny start og en solid værktøjskasse for den visuelle kommunikation i fremtiden.

Tee Jays

  • Design & identitet
  • Livsstil

I samarbejde med Tee Jays designede vi hovedkataloget 2023. Stil og tone for billeder, brandtekster, photoshoot, design og fremvisning af de flotte kollektioner blev gennemarbejdet i fællesskab.

Tibnor

  • Design & identitet
  • Koncept & kampagne
  • Motion design
  • Industri & fødevarer
Stål og metaller i nye klæder

Som Nordens største stålgrossist med danske, svenske og norske afdelinger har Tibnor både et stort antal touchpoints og et stort behov for at kommunikere internt og eksternt. Vores tætte samarbejde havde sin begyndelse i redesignet af den visuelle identitet, men det har bragt de fleste af vores kompetencer i spil ift. motion design, design af messestand, salgs- og præsentationsmateriale og meget mere.